Gå til innhold

Dustemann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg, jeg kjenner jeg er så irritert på mannen min nå!

Han dro vekk onsdags morgen for å arbeide fram til idag (fem timers kjøretur hjemmefra).

Og i løpet av disse dagene har han ikke ringt EN eneste gang! Jeg har ikke ringt han for jeg veit han blir så irritert hvis jeg forstyrrer han. Det eneste jeg veit er at han har vært ute på byen og på konserter hver kveld (for det har jeg sett på facebook). Og idag tidlig sendte jeg melding og spurte når han skulle komme hjem og han sa kl 13. Jeg drar tidligere hjem fra hundetrening for å være hjemme når mannen kommer, men her sitter jeg fortsatt og INGEN mann. Så ser jeg på facebook nå at om en time er han hjemme! Altså kl 18! Hvor vanskelig er det å ta en telefon å fortelle dette?!

Og hvor vanskelig er det å ringe meg i løpet av disse dagene å spørre hvordan jeg har det og hvordan det går med meg?!

Puh, det var godt! Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Dustemann var snilt, jeg vil si DRITTSEKK!!!!!

Skrevet

Dustemann..? Drittsekk tror jeg er rette termen her..

Hadde min mann gjort det samme kan en trygt si at det å komme hjem måtte gjøres på minefelt.. Trå varsomt og på egen risiko!

Hadde ikke gitt han noe hadde han prøvd seg heller..

Hadde hvertfall krevd en god natt og/eller god morgen melding mens han var borte.

Hvor lenge har dere vært sammen/samboere/gift?

Off..

Sender deg en klem jeg =)

Skrevet

Jeg er selv mann men noe sånn ville jeg verken funnet på eller tollerert.

Skrevet

Takk takk!

Han har sendt noen god morgen meldinger og et par nattameldinger, men bortsett fra det så har det ikkke vært stort. Han skylder på at han har jobbet mye.

Men hvertfall, så kom han hjem kl 19:00, og jeg var pottesur og da ble han pottesur fordi jeg var sint siden han ikke hadde ringt/tenkt på meg/gitt beskjed, så det endte med at han pakka sekken sin igjen, sa han flytta ut og dro...

Og kom tilbake etter fem minutt og la seg helt flat og sa han burde ringt meg. Så det endte med sex!

Vi har vært samboere i et år nå!

Haha, men gravid og hormonell og alt det er en dårlig pakke :P

Skrevet

Idiotiske lortemann!

Det krever da ikke mange kreftene å løfte telefonen til øret og ta et lite ring...

Skrevet

Hehe, det var vel ikke bare han som la seg flat ;)

Skrevet

Kjære HI,

jeg mener du har et problem. Han har ikke tid å ringe deg grunnet jobb, men han har tid å melde på FB og gå på konserter hver kveld? Det rimer jævli dårlig. Og du lar han holde på og ringer ikke for å naturlig si go´natt eller jeg elsker deg eller sjekker hvordan han har det. Det kan han ikke bli sur for, det er ju helt normal kommunikasjon mellom to samboere!

Om min samboer skulle bli irritert og mene at jeg forstyrret han, da hadde jeg begynt å lure veldig. Han sier vel heller at han sitter i møte, ringer tilbake, ikke tid nå osv hvis han er opptatt på jobben.

Syns dere skal snakke sammen før alt rakner...mener bare godt.

Skrevet

Enig! Og spesielt nå når du er gravid!!!! Da skal jo han være ekstra sensitiv og opptatt av at du har det bra. Her er det noe som ikke stemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...