Gå til innhold

hvordan var ditt utdrikningslag :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

forlover som trenger litt tips og innspill... regner med det blir over 10 under 20 gjester... hjelp!

 

Bruden vil ha det billig...

 

fortell meg om ditt eget/ en annens utdrikningslag, saa kan jeg faa noen ideer :)

 

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp heldigvis unna det tullet!

 

Men - en bra ide kan være en "skjemme-bort-bruden-dag", sammen med gode venner. Hudbehandling, frisør, kanskje, spise godt osv.

 

Utdritingslag er i alle fall en forferdelig uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sa fra at jeg ikke ønsket et utdrikkingslag, og jeg har venner som bryr seg såpass om meg at de tok hensyn til det :)

 

Hva med å gjøre noe annet enn det tradisjonelle "utdritingslaget"? Som hun over foreslo, skjemme bort bruden-dag? Eller hva med en tur med gode venninner til en litt avsidesliggende hytte uten internetdekning, der dere kan nyte god mat og drikke og hverandres selskap uten at noen hele tiden skal trykke på smartmobilen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble "kidnappet" kl.17 på ettermiddagen. Fikk bind foran øynene, ført inn i en bil og fikk en flaske i hånden med noe godt i. De kjørte meg rundt overalt til jeg var skikkelig forvirra før bilen plutselig stoppet. Ble ledet inn i en bygning og fikk av bindet. Var inne på et spa hvor de hadde pynta et kjempefint rom til oss. Der ventet resten av venninnene. Fikk profesjonell sminke og hår. Var der og koste oss noen timer før det var middag i en restaurant i nærheten. Drinker og kos der, før det var ut på byen. En helt fantastisk kveld. Er veldig glad for at det var et snilt utdrinkningslag. Er ikke særlig fan av å drite ut bruden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...