Gå til innhold

Fordommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk og det å fordømme alle med første øyekast?

Selv om jeg er en tidligere skinhead, kriminell, soldat og leiesoldat, fengselsfugl, lett narkoman og masse tattoveringer over alt, kan jeg jo være en god far. Folk ser bare masse tattoveringer og en mc-vest så dømmes jeg med en gang selv om jeg nå de siste årene er blitt en av de snilleste karene i verden. Lovlydig som bare fy og jobber hardt for å supporte familien med alt de trenger av penger og støtte.

Her er en kar som står på og gjør alt for sin familie og sine venner, aldri ser ned på seg selv og forbedrer seg selv med en hver anledning. Støtter sine nærmeste uansett hva det enn skulle være. Står for hva en har gjort om det er galt eller godt og tar straffen for det. Er ikke det et godt forbilde for et barn?

Men nei da. her fordømmes det og myses på når en går rundt om kring med barnevogn og masse tattoveringer. Hadde de titter nærmere på tattoveringene mine hadde de sett det at mine barn er tattovert på min kropp samt min kone.

Min kone som ikke har gjort noe galt hele sitt liv blir bllir sett ned på. Her blir hun sett ned på pga hun har minste mann i barnehagen og har 5 barn med 4 fedre, men hva betyr det?

Det jeg vil si er at alle må skjerpe seg når det gjelder å dømme mennesker med første øyekast. Er det noe jeg har lært i mitt liv, så er det at de som ser verst ut er som regel snillest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig med deg!

Jeg mener, folk med fordommer mot andre menneskers utseende,alder,yrker,o.l + + i utgangspunktet er mindre Intelligent!

Skrevet

''Over the internett high five''

godt sagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...