Gå til innhold

dere med fire barn (eller flere)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tenker masse på å få det fjerde barnet og lurer veldig på hvordan hverdagen blir.

Forskjellen fra tre til fire.. el flere da om noen vil dele erfaringer med meg! :)

Må jo også forberede mannen på hva som blir den største forskjellen og hva som kanskje forblir som det er. Om noe blir som det er da..

Vil gjerne høre noen erfaringer dere der ute har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire barn. Synes egentlig ikke overgangen til fire er så stor, men overgangen til å få baby igjen var beintøff. Minstemann var meget krevende (med søvn, ville ikke være i vogn og bil bl.a, har generelt skreket mye). Det som kanskje gjorde det hele så tøft, var mine rosenrøde forventninger om nr. 4...dette hadde jeg gjort før, så dette skulle gå lett. I hverdagen nå er den største utfordringen å få vært med de store barna på deres aktiviteter. Minstemann er 2 1/2, men fortsatt vanskelig å ha med seg. Begge vi voksne vil gjerne se kamper ol, så det må planlegges og fordeles.

Ellers går hverdagen bra, det blir en glidende overgang for hvert barn. Lykke til i avgjørelsen!

Skrevet

Takk for svar!

Vet ikke helt enda hva det blir til, men er en vurderingssak.

Synd minstemann ikke er like "lett" som de eldre, håper det går seg til for dere! vill jo vært enklere om dere alle kunne se på kamper ol sammen.

Dette tenker jeg også på, for vært borte i litt våkennetter med yngste barnet mitt. Men den gang fikk jeg ikke hjelp, nå vet jeg at jeg ville fått hjelp. (ny mann, så blir evt siste barn med ny mann.)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...