Gå til innhold

Jeg fikk vite på en facebook status at

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal bli tante.. Er ikke DET litt drøyt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, ihvertfall hvis dere står hverandre nært. I vår familie er vi så nære at vi hadde nok ikke tenkt tanken engang på å si det på fb før til familie... smaken er som baken ;)

Men igjen... Det er de vordende som bestemmer og det er ingenting du kan gjøre med det.

Skrevet

Har ett veldig godt forhold til søsteren min jeg. Det som er rart. Og selvfølgelig får jeg ikke gjort noe med det nei, hva er det for en ting å si da?

Skrevet

Jo, jeg synes det. Her har vi søsken fortalt det til hverandre samme dag vi har testet positivt. Men vi har et veldig nært forhold da, er forskjell på det...

Jeg hadde blitt veldig såret om jeg fikk vite det på den måten.

Skrevet

Hva vil du at vi skal si egentlig? Det er jo et faktum at det ikke er noe du kan gjøre med desverre, isteden for å irritere deg e.l. på det så er det vel bedre å bare komme seg over det å glede seg på din søsters vegne? Selvfølgelig er det sårende men ja vel, det er deres måte å dele det på... Kanskje det er en personlig situasjon som var avgjørende for at hun ikke fortalte deg det først, men det vet jo ikke jeg siden jeg ikke kjenner dere :)

Skrevet

Kan jo tenke at hun syntes det var en morsom og overraskende måte å si det på, men jeg skjønner skuffelsen din...

Skrevet

Jo, det er drøyt. Spesielt om dere har et ganske ok forhold.

Fikk vite på FB at jeg hadde blitt tante jeg da. Ikke særlig gøy det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...