Gå til innhold

*Skumle historier*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med kontakt fra den andre siden, eller som bare vil dele en god spøkelseshistorie/ vandrehistorie?

Kanskje fortelle om lokale historier fra der du bor?

La oss dele litt høstgrøss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I leiligheten jeg og mamma bodde i fra jeg var 7-18 år spøker det noe enormt! Der har vedkjeler flyttet seg over gulvet midt på lyse dagen, i et bursdagselskap med 7-8 gjester. Lys har skrudd seg av og på, dører låste seg selv mens vi var i rommet, måtte bare vente på at den "låste" seg opp igjen.

Banking på vinduer og dører uten at det var noen der. Men det var aldri noe "truende", mest sånn irriterende erting virket det som. Mamma har nå solgt leiligheten, men sleit i et år, fordi disse tingene skjedde også på visning. Til slutt kom det ei som sa at hun klarte og drive bort slikt, og kjøpte driten.

Skrevet

Jeg jobbet på noen kontorbygg, tilhørende en fabrikk for noen år siden.

Jeg jobbet om kvelden, og alltid alene! Jeg var renholdsarbeider, så jeg måtte alltid vente til byggene var tomme.

Allerede fra første dag, hatet jeg å være der. Jeg sto på kjøkkenet, og det banket i veggene på andre siden. Jeg sjekket, og kontorene var tomme!

Gikk tilbake til kjøkkenet, og samme skjedde igjen! Dette skjedde hver gang jeg var der. Dunking! Noen ganger hardt, noen ganger lett, noen ganger raskt og noen ganger sent.

Det var to lange ganger jeg jobbet i, med kontorer nedover. Det kontoret som lå nederst i gangen var grusomt! Det stinket alkohol og en sær parfyme i døren. Og det var som om du måtte trenge deg inn. At det sto noen der og nektet deg inngang. Jeg ble alltid svimmel og dårlig når jeg var der inne..

I den første gangen var det greit nok, men i den andre gangen var det såvidt jeg turde å være. Du kunne så godt som høre noen snerre i nakken på deg. Løp etter deg, ville jage deg ut. Det var så villt fiendlig!

Hver gang jeg var der, måtte jeg løpe ut å puste.. som om du ble kvelt av å være i gangene!

En av de siste gangene jeg var der, sto jeg nederst i gangen og kostet. Plutselig, ut av det blå, smelte ALLE dørene nedover gangen igjen.. En etter en!

Jeg ble stående helt frosset, løp ut, tok 10 røyk etter hverandre og gikk inn igjen.

Dagen etter, sa jeg opp!

Skrevet

Glemte en ting!

Jeg stablet aviser på kjøkkenet, fordi de lå utover HELE bordet da jeg kom på jobb..

Gikk ut, hentet en kost, kom inn igjen og avisene lå overalt! Strødd utover igjen.. på 5 sekunder!

Skrevet

Overdrive med stor O kan man si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...