Gå til innhold

Hadde du tatt abort hvis....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ønsket deg barn i f. eks mai, men fikk termin i desember?

 

 

 

Ja jeg kjenner ei som vill det... Sprøtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Hun kan ikke være helt på nett.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Tuller du? Så helt forferdelig tankegang!!! Ta denne kjerringa du kjenner og rist ho til ho forstår hvor dum hun er selv!!!!! Jeg ble oppriktig provosert nå!

Skrevet

NEI!!!

 

En lettvindt holdning til livets under, vil jeg si. Utrolig trist og provoserende...

Skrevet

Jeg ble satt ut kan man si. Jeg fatter det bare ikke. Her sitter vi mange i venne gjengen og sliter med å bli gravide, og hun tar det vekk bare fordi hun ikke får ungen da hun selv vill. Men hu ønsker seg jo barn da..! Hjelpes...

 

HI

Skrevet

Jeg ville gjerne unngått å få barn i desember, men aldri i verden om jeg hadde tatt abort for å unngå det. Heller planlagt best mulig og så fikk man heller håpe at det var nok.

Et barn er like ønsket uansett når på året det måtte melde sin ankomst.

 

Og den venninne di er nok rimelig blåst i hodet stakkar.

Skrevet

Ææææ.

NEI!!!!!

 

Barn kan ikke planlegges.

Det er veldig sjeldent man blir gravid og før barn i akkurat den måneden man planlegger.

Men du, dersom hun har termin i desember, vil hun ikke være *litt* langt på vei til ta abort nå da??

 

Og dessuten, et desemberbarne er 5 måneder før et maibarn.

La oss si at hun oppdager graviditeten i uke 4, får abort i uke 8.

Så tar det 1 måned før mensen kommer igjen om hun er heldig.

Det er 3 måneder....

Etter en abort kan det også være at livmoren trenger litt tid på å komme seg.

La oss legge på 2 måneder til..

 

Er langt i fra sikkert hun når mai.....

Skrevet

Desember og mai var bare eksempel :P Men ja, man kan si hun er ikke venn av oss lengre. Slike idioter med slike holdninger er ikke akseptert her.

 

HI

Skrevet

Går ut fra at spørsmålet ditt er teoretisk? Tror neppe hun hadde gjort det hvis det var en realitet.

Skrevet

Hva vet du om det ? Kjerringa er ikke riktig på en flekk, og jo hun hadde virkelig gjort det. Og tror hun er gravid nå. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...