Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Her i huset er den alltid avskrudd når jeg har besøk. Synes det er en uting å ha tv'en på, synes det er mye bedre å kunne øve/lære seg å holde praten gående uten å måtte se på tv'en
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Om det er sånn 1-2-3-timers besøk så er den av. Om mamma kommer å er en helg har vi den jo på om kveldene. Og om ungen har besøk og de vil se noe på tv. Men altså ikke om jeg har "prate-besøk". Jeg syns det er en uting å komme hjem til folk og tv'n har all oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Kommer an på. Om en venninne kommer på besøk en fredag kveld så står sikkert Idol, Skavlan eller noe på. Men ikke sånn på en vanlig hverdag.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Aldri som bakgrunnstøy. Det syns jeg er plagsomt. Da har jeg heller musikk på litt lavt i bakgrunnen. Tv'n er på hvis det er barne-tv tid, eller hvis vi skal se noe spesielt. Vi har get-boks, så tar opptak hvis jeg vil se noe når vi har besøk. Tv kan jeg se alene. Når jeg har besøk vil jeg være sosial! Hvis jeg har besøk over mange dager så kan vi fint se på tv på kveldene da.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Kommer an på besøket, jeg setter på TVen når broren min er innomm, han og samboer har samtaler som overhode ikke interesserer meg. Når jeg synes det er seint går jeg og legger meg også, gidder ikke sitte oppe til han kommer til at det er på tide å komme seg hjem...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Nei, med mindre det er meningen at vi skal se på den da, f.eks når vi inviterer til førjulskos med kakemennbaking og kakao, og så skal se julefilm sammen etterpå. Barna mine får også se barne-tv selv om jeg evt har gjester. Og om man har langtidsbesøk (type overnatting). Men sånn om det kommer noen venner innom i helger, eller på kvelden, så er aldri tv på. Synes det er ganske uhøflig å ha det på jeg da. Har vært noen ganger på besøk hos bekjente som skrur på tv fordi de bare må få med seg en episode av en eller annen hjernedød serie som f.eks Big Brother, men da takker jeg for meg altså. Dersom jeg går på besøk til noen, så er det jo for å være sosial og å prate, ikke glo på tv ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå