Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Skal jeg kjøpe Sorel Super Trooper eller Kamik til lille jenta på 3 år? Ser at Kamik har flere modeller som selges i str. 24-25 som er det hun bruker. Hvilken Kamik model er best og hva er egentlig forskjellen på dem? De ser jo like ut alle sammen. Klarer ikke bestemme meg for Sorel Super Trooper eller en eller annen variant av Kamik. Kom med dine erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Jenta mi på 3,5 år har Timberland vintersko. Det hadde hun i fjor også. Veldig gode og varme.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 oh det var herlig her om dagen fikk jeg faktisk sorel super troper på gsport til 200 nok! de hadde blitt plasert feil av en ny ansatt og han som gjorde meg oppmerksom på det sa det ikke var min feil og solgte dem som tilbudsvare vurderte nesten å kjøpe et par til neste år også, men følte det hadde vært kjipt hvis han fikk problemer pga det +ps: har prøvd sorel og var super fornøyd etter å ha plasket i en søledamm er guttne min like tørr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå