Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 har ei jente på 1,5 år som har fått duploklosser(1,5 år-5 år)...det er jo noen store klosser og noen mindre. Pappan mener hun klarer å putte de minste i munnen(de som er halvparten av de store), men jeg mener at det går bra, de er jo ikke små...og hun har ikke prøvd å putte dem i munnen enda.... hva er deres erfaring?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Det er stor forskjell på ungene.. Min eldste puttet absolutt alt i munnen til han var godt over 2 år, mens lillesøster aldri har puttet farlige ting i munnen og har lekt med alt fra smålego (altså de bittesmå) til perler fra hun var 1,5 år. Men duplolego hadde jeg overhodet ikke bekymret meg for altså, dette er jo leker som er godkjent til barn under 3 år.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Gutten vår har lekt med duplo fra han var ca året. At han "smaker" på de gjør jo ingenting. Vasker de i ny og ne. Klarer uansett ikke å svelge noe så stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå