Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg elsker kroppen min!! Jeg har født et barn, men har uansett fått kroppen min tilbake! Jeg er strålende fornøyd, kan gå i alle slags klær og elsker å vise den frem:D Har store pupper, flat mage, smal midje..ja, jeg er rett og slett super fornøyd!!! Måtte bare rope det ut!!! Flere som faktisk er fornøyd med rkoppen sin??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 *Misunnelig* Har født 3 barn, og kroppen min ser ut som noe de har funnet på en fremmed planet!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Neida det tviler jeg på at den gjør :)Alle er flotte uansett kroppsfasong:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Haha ja sikkert sant det. Mannen elsker kroppen min, og ungene syns den er morsomt, så skal ikke klage ;D Men skulle helt klart ønske den var litt mindre og fastere bare! Men det er bare jeg som kan gjøre noe med!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er også ganske fornøyd Født to barn iløpet av 14 mnd, og jeg føler meg på det beste månedene rett etter fødsel.. Jeg raser ned i vekt pga amming Super effektivt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg er ikke perfekt, og liker ikke kroppen min selv. Ingen flat mage. Men store pupper har jeg. Jeg er en myk mamma som er deilig å kose med og ligge på.. =D Det sier både mann og unger =)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Ojsann. 2 barn i løpet av 14 mnd ja.. Kanskje du mener 14 mnd i mellom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå