Gå til innhold

Til dere som har sett BABY CALL.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres teori om filmen. Så den igår men er helt grønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har sett denne filmen altså?

Skrevet

Var den å annbefale? Hva er det for en film? Komedie, skrekk, drama?

Skrevet

psyko-thriller

 

At mora i filmen er gal og tror sønnen fortsatt lever, men han døde egentlig to år tidligere pga faren drepte ungen og seg selv. Han mannen som jobber i butikken ser ikke sønnen, men han som han tror er sønnen. Og han skjønner til slutt at det er denne gutten som trenger hjelp til å bli funnet.

Tegningen er det som skal hjelpe de til å se fremtiden og finne ut av saker og ting. Sønnens siste "gave" til mora.

Mora ble gal og lagde sin egen verden for å slippe å takle med sorgen til sin avdøde sønn.

Skrevet

Bortkastet bruk av penger..drit dårlig film

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...