Gå til innhold

forslag til stol for en ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen vår ser nå tv i baby bjørn vippestolen sin, men den har han snart vokst ut av. Hvilken stol kan vi kjøpe som han kan sitte godt i når han skal se på tv og slappe av. Storebroren på 3 sitter fortsatt i sin gamle vippestol (ikke baby bjørn) og han tviholder på stolen sin. Det er ikke snakk om å ville se tv i sofaen. Har noen noen gode forslag til en lenestol etc som en ettåring kan sitte godt og trygt i, eller bør jeg bare kjøpe en brukt gammeldags vippestol til han også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 1 åring bør faktisk ikke se så mye på tv.

Hva med å kjøpe en ordentlig lekematte?

Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om.

Skrevet

Hendte seg at mine så barnetv i den alderen enkelte dager, men da satt de på fanget mitt.

Ved 3-4 års alder har de sittet alene.

Jeg tenker at barnetv kan være ksummelt i den alderen, så jeg og barnet satt da å snakket sammen under sendingen.

Feks han pekte og spurte på sin måte, og jeg forklarte eller satte ord på det han pekte på.

Men hva med å anskaffe sakkosekk? Den har vært populær her..

Eldste hentet vannflaska og sakkosekken sin da hun var 2 år når jeg ropte at det var barnetv.

Skrevet

Vi har denne fra Skeidar til vår 2,5-åring, han fikk den av besteforeldre på sin 2-årsdag og har vært veldig populær.

Eneste ulempen er at jeg syntes det var koselig at han satt sammen med oss når han så på TV, men etter at han fikk den vil han nesten bare sitte der.. Enig i at det er greit å kunne se en del programmer sammen med de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...