Gå til innhold

Urenslige Big Brother deltakere ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurer på her jeg sitter å kjeder meg og derfor ser repriser på Big Brother. Jeg så det første året med BB - da var deltakerne rene, de dusjet og sminket seg og framsto som hygieniske. Denne gangen får jeg en følelse av at de ikke dusjer, de dasser rundt i nattkjoler og onepieces og ser skikkelig uflidde ut.

De har også fått infeksjoner i huden fordi de har badet i boblebadet sammen i boksere og truser pga. tarmbakterier som befinner seg i skittent undertøy, så alle går rundt med blemmer i huden i tillegg. Og har påbegynt antibiotika for det.

Hvorfor gjør de det på dette viset? For å sitere småtassene i Ronja Røverdatter.

Jeg får helt avsmak av dette jeg, klarer ikke å se på ikke bare for det er for dumt å se på, men også fordi de er jo usannsynlig uappetittelige hele gjengen. Legger på seg ufattelig mye, blemmer og udelikate er de blitt. Hva slags sosialantropologisk prosjekt er dette? Er det slikt mennesker i tidlig 20 års-alder liker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du de går rundt i pyjamas fordi de vil? Og grunnen til at de en periode la på seg var fordi de hadde "legge-på-seg"-uke.. klart Karoline kunne brukt noe annet enn onepice osv, men de fleste årsakene til at de er slik er fordi big brother bestemmer det.

Om det er så fælt for deg å se på, så ikke se på :)

Skrevet

Legge-på-seg-uke? Fy faen så tragisk. Skikkelig bra oppfordring.

Skrevet

ja i år er det helt tragisk....

carro må ut..får fnatt, har sumo,så kan se hele tiden,og det er ikke mye å se på gitt....

så hvis dere skal ha masse humor og dritslenging,så se på bliss kl 20 i morra....tjohei....jeg gleder meg :-)

Skrevet

Æsj er enig i at de virker slaskete og uflidd.

I tillegg vaska jo carro bæsjetrusa si i VASKEN på badet. Æsj!

Har også latt merke til at hun bare skyller av hendene sine med vann og skyller av fjøla som hun bruker og setter på plass.

Ikkeno såpe her i gården nei.

Ikke rart det florerer av tarmbakterier da gitt.

Skrevet

Så så - jeg skjønner de må gå rundt med det. Jeg synes det bare er rart at BB legger det opp sånn, så urenslig. Som jeg sier i 1. innlegg, jeg satt å så på inatt - repriser - ut av mangel på bedre å se på og begynte derfor å lure hvorfor de (altså BB) legger det opp så heslig.

Skrevet

Ja, var sånne ting jeg også reagerte på. Skikkelig uapetittelig, de blir syke og feite, la også merke til da hun holdt på med et hode som hadde vært i do for å skremme dem så var det en annen deltaker som påpekte det til henne, at den hadde vært oppi do og at hun måtte vaske hendene sine. Hun tuslet ut til badet og satt på en liten stråle og tok hendene under i 2 sekunder og sa seg fornøyd med den håndvasken. Vannet hadde ikke engang blitt varmt!

Da hadde hun også gått med den onepiecen i flere dager og akkurat samme hårsveis hun hadde på en fest mange dager før ...da tenkte jeg "dusjer hun ikke??"

Skrevet

ÆSJ !

Seriøst.... Jeg har ikke sett mye på det denne gangen, rett og slett fordi jeg syns det er så forandret fra de første åra.

Filmer de ALT i år og?

Usj, de kunne jo lært seg å bruke såpe...

Og det med boblebadet, er jo helt latterlig fært... Stakkars folk som er med der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...