olebrum30_05&09&13 Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Har det siste halvåret vært litt frem og tilbake hvor det har vært når jeg vil ha så tviler mannen og når mannen vil så tviler jeg.. Men nå fortalte jeg mannen at jeg ville virkelig ha en til og han sa han skulle gå i tenkeboksen.. Og idag kom han å sa JA ;-) er så glad.. Har ei på 6 år og en på 2 år ;-) håper spira sitter og at alt går som det skal.. Slutta med ppillene rett før mensen 13 oktober.. Så får håpe at kroppen stabiliserer seg fort slik at jeg kan hoppe inn på 1. Trimester.. Blir nok ikke at vi sier noe til noen før spira sitter safe 12 uker og/eller at magen ikke kan skjules lengre En spennende vinter vi går i møte ;-)
Tessy Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Så spennende da=) gøy når man er enige sånn 100%. Vi gleder oss veldig til å prøve på nr to nå...har EL rett rundt hjørnet så blir jo litt spenning i ukene fremover=) Lykke til med prøvinga!!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Samme her. Har ei på 4 og ei på 7, no går vi for nr 3 før eg blir 30. Tenker som deg; denne gangen blir det vår hemmelighet til det ikkje kan skjules lenger. ) Er i 3. prøveperiode. Ønsker deg veldig mykje lykke til!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2011 jeg hadde el rundt onsdag/torsdag, men tviler på det kan sette seg en spire sånn rett etter ppille slutt. så håper på en spire rundt desember hehe.. lykke til til dere også..
olebrum30_05&09&13 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2011 jah her vil mannen bli ferdig med barna tidlig hehe.. jeg er "bare" 25 og han er 26, men ble gravid med 1 som 17 åring og var vel 18 1/2 når jeg fikk hu, så litt greit å være unge når de blir eldre og "unge" besteforeldre selv om jeg håper barnebarna kommer når de er rundt 20++ hehe.. håper på ei spire i desember, men sånt kan man jo aldri vite hvor lang tid det tar.. lykke til til dere også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå