Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Han tenner meg bare ikke lengre. Han er og har alltid vært en dårlig elsker...uff jeg blir så lei:( Også kommer han på 0,0000 sekunder!!! Prøver å vise han hvordan han skal gjøre ting uten å SI det til han hvis dere skjønner. Jeg fantaserer stort sett hver gang om andre menn når vi har sex. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre...har lyst på en skikkelig omgang med brutal heftig sex!!!! Kommer aldri til å være utro, men fantaserer om det.... er det bare jeg som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Ja, det er bare du. Alle andre mennesker i hele verden har et forbilledlig sexliv. Alle, bortsett fra deg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Da må du finne noen hjelpemidler dere kan bruke i senga. Penisring til han, dildo til deg. Orgasme kan du få uten selve pikken! Tunge er digg!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 tro meg, vi har prøvd ALT! Han kan slikke emg til orgasme, men jeg vil ha så mye mere!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Spør du meg, så spør jeg deg.... Min kjæreste kan ikke ha sex, fordi det gjør vondt. Vi har enda ikke hatt sex. Kun at han har fingret meg to ganger, men med dårlig resultat fordi han ikke evner å se at jeg kanskje trenger noe annet enn hans tidligere damer...... Vi er ikke unge, og jeg har mine leketøy. De gjør at jeg ikke blir gal. Men er på nippen til å avslutte forholdet, selv om han er virkelig super på alle andre områder. Jeg trenger SEX, og ikke bare en god venn.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Høres ut som du har mer enn meg, og de venninnene som er så nære at vi snakker om sex. Min kjære er så villig, men akk så klønete og lite sensitiv for mine signaler. Så det blir aldri det helt store for meg. Jeg foretrekker leketøyene mine, og har det best når jeg får operere de selv. Sånn alt i alt syns jeg faktisk vi har det topp. Funnet løsning som begge er komfortabel med. Det er det viktigste, syns jeg. Hva mer er det du vil, da?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Uff jeg føler med dere som sliter med dårlig sex i forholdet... Syns selv sex er veldig viktig og er taknemmelig for at jeg stortsett blir tilfredstillt og blir tent=) sambo kan foresten komme flere ganger, er første mannfolk jeg er borti som kan beg rett på ny runde:P Men nok om det. Sex er viktig...lykke til alle dere som sliter:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Du er ikke alene :-) Men nå har jeg vært sammen med min mann i 6 år og etter mange åpne samtaler (med tripping på tå for ikke å såre ham) har det blitt bedre. Jeg kommer aldri til å ha heftig supersex med ham, men han har så mange andre kvaliteetr som veier opp for dette. Du må snakke med ham om hva du liker ikke liker slik at det ihvertfall kan bli noe bedre!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 ja, jeg får prøve å snakke med han om det....uten å såre han. Ber jeg han snakke dirty med meg så blir det bare tull, skikkelig turn OFF:P haha...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Kan jeg få spørre dere om det alltid har vært sånn? Jeg hadde aldri gått inn i et forhold med et sånt sexliv, og jeg hadde avsluttet det kjapt.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 Kva med og kjøpe leiker og piske opp sex. Kan godt han får dilla og leike med deg. Mangen fine sex leiker no til dags )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå