Gå til innhold

Utleie ris stor og fin treroms -hva betaler/tar dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor bor dere? Vi har kjøpt hus med utleie, og lurer derfor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler 6500,- for en ny 4-roms med veranda og parkeringsplass.

Skrevet

Vi leier ut en 61 kvm stor 3-roms leilighet. Ny, integrerte hvitevarer, vannbåren varme, parkeringsplass, 10 min gangavstand til sentrum, kongeutsikt, strøken leilighet. 9500 i mnd.

Skrevet

er koster det 15 tusen i mnd. Er spørs hvor den er henne. Er det langt på landet vil dere såklart få mindre for den.

Skrevet

Leier ut en fin treroms, men ikke en stor. Får 10000,- i mnd. for den. Den ligger 20 min med bil fra sentrum.

Skrevet

det synes jeg var dyrt, faktisk.. kan være at det er veldig billig å bo her jeg bor, men 20 min med bil er faktisk et stykke.. i tillegg til at jeg får inntrykk av at 10.000 i mnd for en liten leilighet er mye

Her bor vi 2 min unna sentrum med bil, helt nyoppusset leilighet, 2 soverom osv... 5000 i mnd, inkludert strøm,vann, internett osv :P

Skrevet

Da er vel sentrum antakelig på størrelse med en ert? Storbypriser er helt annerledes. I bydelen her vil det koste minst 15000.

Skrevet

Takk for svar. Dette er i en liten/mellomstor by, litt utenfor sentrum. Andre?

HI

Skrevet

Vi betaler 9400 for 75m2 3-roms. Helt ny. Dette er ett kupp! Vi flytter derfra nå (har bygget nytt), og nå ligger den på finn til 13.000 og de blir ringt ned av interesserte.. Vi bor 20 minutter unna Oslo sentrum.

Skrevet

6500kr betaler vi, pluss strøm selvsagt. Har parkering til 1 bil utenfor døra. Etpar min til buss, butikk og post, 30-40min til byen å gå.

Skrevet

Vi leier ut 3 roms, 85 kvm ca 30 min utenfor Oslo. Vi får 9500.

Skrevet

Vi bor i Egersund, bor ca 3 min fra sentrum, trenger bare å gå:P

Vi er en av de heldigste som får leie de billigste leilighetene i byen. Denne her er 90kvm stor, svær terasse, parkeringsplass, 2 svære soverom og osv. 5000kr mnd.

Skrevet

Vi kommer til å ta 9500 kr for 70 kvadrat 3-roms som er helt, helt ny. 8-9 min med bil fra Bergen sentrum.

Skrevet

Kommer an på standard og beliggenhet.

Litt utenfor en mellomstor by sier du?

innenfor 5 km til byen?

Hvis leiligheten ser grei nok ut mellom 5. - 10.000

Hvis standarden er dårligere eller den ligger mer enn 5 km utenfor byen fra 3.500 til 6.000

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...