Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Tre måneder har gått, han sier at han savner meg når det går tid imellom vi treffes, også sagt at han var glad i meg. Sender daglige meldinger men ringer aldri. Snakker mye på MSN da vi begge har barn så det er vanskelig å treffes så ofte. Vært inne på temaet forhold, men da var det å vente og se litt. Men hvor lenge skal man gi en ny mann sjanse ? Har kjennt han i ett år så selvom vi kun har datet i 3 måneder så er vi ikke så fremmede sånn sett. Jeg blir litt usikker på om han kun er ute etter en ting og at det er derfor han ikke vil diskutere eventuell felles fremtid. Kan jo ikke involvere barna før ting er mer seriøst. Men nå lurer jeg på om jeg skal bare droppe hele greia. Så spørsmålet er vel hvor lang tid ville du brukt på en som har skrekken å snakke om felles fremtid ?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg hadde ikke orket å gi det så mye mer tid. Du har nok lukta lunta. En mann som virkelig er intressert merker man det på.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Snakke om felles fremtid etter 3 mnd med dating? Er du seriøs. Vent i alle fall ett år. Ha har skjedd med å være kjærester før man må inngå avtale om for alltid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå