Gå til innhold

Noen som har Ford S max til bil her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde med bilen deres og har det vært mye feil med den? Synes ikke dere den er fryktelig stor og rygge/parkere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker vår S-Max

Første gang jeg satte meg bak rattet tenkte jeg at denne kom jeg aldri til å våge å kjøre alene. Den er jo bredere og det virker som det er en mil fra rattet og fram til frontruta.

Men i virkeligheten er den sykt enkel å parkere og pga en mer sittende kjørestilling har det super oversikt og jeg føler meg generelt tryggere i den enn en vanlig stasjonsvogn.

Baksetetet har tre individuelle seter, og et hav med plass.

Dette er den perfekte familiebilen. Men pass på at dere ikke kjøper den minste motoren. Vi har 160 hk og den er lynkjapp, men disse er det ikke så mange på veiene av.

Skrevet

Har aldri vært noe feil med den.

Den er ikke fryktelig stor å parkere og rygge med, er en vanesak bare. Den er ikke så stor om du måler bredde og lengde på den altså, en ganske grei størrelse på en flerbruksbil.

Er fornøyd med størrelsen, det er god plass til våre fire barn, og med en skiboks på taket har vi den plassen vi trenger for å reise på ferie også.

Er ikke fornøyd med den på vinterføre, den er ikke god å kjøre da. Er det glatt kommer man ikke opp bakken, er det løssnø kjører du deg fast. Liker virkelig ikke å kjøre den på vinteren, og selv mannen min innrømmer at det ikke er noen god vinterbil.

Skrevet

Kjenner ikke igjen det du sier om vinterkjøring.

Vi bor i bunn av en bakke hvor flere naboer har sinnsyke problemer med å komme opp om vinteren, og er det nysnø prøver mange ikke engang. Vi kommer alltid opp med vår S-Max. Piggdekk har nok noe å si, men at bilen er god er det ikke noe tvil om. Vår iallfall. Men kan sikkert også ha noe å si at vi har den sterkeste motoren....

Hilsen første anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...