Gå til innhold

Dere som har nye biler og billån kan dere se hit litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og kjøpe oss en nyere bil snart og jeg personlig synes 300.000 for en bil er dyrt:( Ikke er jeg spesielt kresen heller, men kia, renault og fiat er biler vi glatt kommer til og styre unna.

Lurer på hvilken bil dere har, hvor mye dere betaler i billån i måneden samt hvor mye bilen kostet som ny.

Håper noen vil svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lønner seg overhodet ikke å kjøpe ny bil da, de taper seg veldig i verdi.

Ville satset på en ca 2 år gammel bil kjøpt fra forhandler, da får dere nybilgarantien med (den gjelder jo gjerne i 4-5 år, litt avhengig av merke) og den blir levert med full service.

Vi har valgt å ha finansiering gjennom forhandler, de har veldig lav rente.

Har en Suzuki Swift som jeg betaler 2000 kr i måneden på, husker ærlig talt ikke hva prisen var. Men fikk den selvfølgelig med garanti og to første servicene med i prisen, pluss nye dekk (du kan prute og forhandle litt på slike ting).

Har også en Ford S-max som vi handlet på samme måte, den er fra 2006 og vi kjøpte den for ca 2,5 år siden. Mener den kostet rundt 300.000,- da vi kjøpte den, og den har vi betalt ut (tjente en del penger på noe annet så da valgte vi å løse inn bilen).

Skrevet

Vi kjøpte en brukt bil til 315000 i sommer, dyreste bilen vi noensinne har hatt, men vi syntes det var verdt det. Dette er en bil vi skal ha i mange år, og hvis vi steller godt med den kan vi kanskje få noen kroner for den når vi skal bytte den ut! :)

Kjørte forresten Kia Edge i en måned i sommer(mens vi ventet på den andre bilen), og det var en morsom bil å kjøre. Kia Sportage er jo en bra bil da, så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal styre unna Kia? Styr heller unna VW, Audi og BMW!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...