Ian's girl Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 ..lette og vandige duftene type: Hugo Woman Boss (den med slikt rødt tøybånd), Tommy Hilfiger Girl (eller hva den heter?) osv. Liker best slike lette og vandige dufter til hverdags. Mannen skal kjøpe, og jeg har bare prøvd den oransje flasken til CLEAN som jeg ikke husker hva heter. Vil prøve en annen. Hvordan er de som heter Cotton t-shirt og Shower fresh? Setter prise på hjelp:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg luktet på alle, og valgte shower fresh, den er sååå fresh og deilig. Mye bedre enn de andre! Love it )
Ian's girl Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2011 Da prøver jeg den:-) Tusen takk for hjelpen!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 bare hyggelig. Er spent på om du blir like fornøyd som meg )
Ian's girl Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2011 Skal prøve å huske og si fra når jeg har prøvd:-)
auro Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Liker best Fresh laundry. Lukter rent og nyvasket.
2søtesmåh Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Warm cotton er min favoritt av Clean..Dufter nyvasket, myke håndklær fra tørketrommelen, hvor det er brukt en deilig tøymykner..He-he..For en forklaring:o)
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde samme spørrerunde som deg her for ca 1 år siden. Da fikk jeg inntrykk av at Warm Cotton var den best likte, så den bestilte jeg. Den kan jeg iallefall IKKE anbefale!!! Den lukter do-duft-spray (om du skjønner hva jeg mener med det...). Var gravid da jeg fikk den, og da lukter ting annerledes, så prøvde den igjen nå nettopp..samme do-lukt! Fysj! Kjenner jeg må hoppe i dusjen nå og få den stanken vekk! haha Spurte også flere venner og mannen min og de var alle enige med meg. Men som sagt er det jo flere som har denne som sin favoritt, så smaken er jo som baken også når det gjelder parfyme Liker forresten ellers samme type dufter som deg HI. Hvis du kjenner en Mary Kay selger så vil jeg anbefale deg å prøve "Thinking of you"-helt nydelig!! Den er veldig søt da, men samtidig litt frisk synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå