Gå til innhold

Hva snackser dere på i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har sneket seg ut så jeg har trøstespist nesten en hel gigastor pose med ostepop... *kvalm*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kjenner den følelsen HI! Har gjort det samme som deg noen ganger, nå klarer jeg ikke lukta engang til tross for at jeg ikke er gravid engang;-)

Jeg bakte cupcakes til halloweenfesten vi hadde i hus for ca. 10 barn + voksne. Vil ikke ha noe snacks ikveld, altfor kvalm jeg også... Fy så søte og mektige de cupcaksene ble!

Skrevet

ingenting, for gubben ville ikke... :( snacksa jo sammen med barna tidligere da, men jeg ville jo kose meg nå på kvelden også.... :P

Skrevet

Ingenting. Var så sliten etter jobben i dag, at jeg orket ikke å gå i butikken. Skal rote litt i skapet etterpå og se om jeg har noe. Men ellers skal jeg kose meg med en kopp te så fort jeg har ryddet her.

Skrevet

Hm, kokesjokolade - litt kvalm nå... Koko:) Prøver å ta meg litt sammen på godterifronten, derfor kokesjokolade, men er vel å lure seg selv når man spier for mye av det også!

Skrevet

Pølser i brød med bodsennep, potetsalat og agurkmix.

Skrevet

Chips og dip, cola og minde rissjokolade. Er mett nå!

Skrevet

Popcorn med guttungen tidligere- og en kesam vanilje til kvelds :)

Skrevet

I dag har jeg seriøst ikke gjort annet enn å spise. Men nå i kveld har jeg spist sjokoladekjeks, vaffelkjeks og drukket julebrus :P

Skrevet

Av alle ting har vi nå kost oss med hummer ;) Det var kjempegodt!

Skrevet

Rødvin. Var akkurat på kjøkkenet og snoket i skapet, men ingenting som fristet, så da ble det et halvt glass til i stedet

Skrevet

må han spise med deg da? hva i alle dager :P vil jeg ha noe godt så spiser jeg det.. har de ingen sammenheng med om samboer vil ha eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...