Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Er så lei musikken min på spotify. Liker det litt melankolske. Hører blant annet på John Mayer, Bon Iver, Melissa Horn, Adele, Damien Rice, Eva Cassidy etc.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Madrugada med : Shine & This old house
stjertløvetann Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Mazzy Star/Hope Sandoval er obligatorisk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 The Swans, The Cure, Nick Cave and the Bad Seeds
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Takk for gode tips alle sammen! Tar gjerne imot flere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå