Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Finnes det i år å få kjøpt ren ulldress i str. 110?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Nei, har ikke det. Takk for tips! HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy/Dress-i-ullfrotte/ Disse er herlige:) Har de til mine to små og vi elsker dem. Fine som pysj, kosedress (morgenkos i sofaen) og under dresser:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Bruker tom og trine serien fra sparkjøp til min pode.. Koster ikke skjorta, men varmer like godt som f.eks nøstebarn sine..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Bruker de jeg også - men kun ullundertøyet. Det funker greit, men min erfaring er at dersom man vil ha litt tykkere ulltøy, som dresser etc er Nøstebarn overlegent:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 ah.. mulig jeg misforstod.. Mine bruker ullundertøy heldressene over todelt ullundertøy under vinterdress..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Janus har både krinkelull og regnbueull Tom og Trine heldressen er også helt super (ullfrote). Vi foretrekker faktisk denne framfor både nøstebarn og Janus sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå