Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Æ har alltid meint at alder ikkje spelle non rolle i forhold..innenfor visse grensa.. men no har æ klart å falle for en mann som e GAMMEL.. Æ har ikke visst eksakt kor gammel han e, men har anslått at han e i slutten av 40, evt. begynnelsen av 50-åran... Så sjekka æ på skattelistan isted..og han e fødd i 51, altså blir han eller e blitt 60 i år.. æ e 33... Må bare legge vekke hele romansen.. æ har løst på barn osv, men det blir jo uaktuelt med en såå gammel kar.. offa.. endelig kjente æ på det å være i starfasen på en forelskelse, flørtende blikk ute osv.. vi har hedligvis ikke gjort noka enda, har bare vært flørting utad.. vi jobbe i samme bedrift men på hvert vårt sted så har vært på noen eventer sammen i det siste.. har værgt litt blikk, passa på å sitte sammen, ilfeldige berørelser osv.. Ahhh.. No får æ sikkert masse "ekle dame" meldinger her og det er helt i orden .. trengte bare å få de ut ein plass.. og tørr ikkje fortelle non veninne om det..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Tror det beste for deg er å glemme han ja. Hvertfall siden du har lyst på barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå