Gå til innhold

Tips til god to delt vinterdress - til den største:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første året uten hel dress for den største trollungen her i huset.. Men jeg vet ikke hvilken to delt dress jeg skal kjøpe, og vinteren nærmer seg med stormskritt..

Dere andre, som har store barn, hva for to delt vinterdress pleier dere å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også en som skal ha to delt vintertøy i år for første gang, og har sjekket litt rundt. Vi endte opp med Isbjørn of sweden sitt, pga passformen på buksen (den sitter godt og er litt høy i livet) og vanntettheten. Her vi bor er det dessverre mest slaps og våt snø. Det koster litt, men virker solid og om lillebror kan arve så får vi brukt det noen sesonger, og da er det verdt prisen :)

Ellers har vi vært veldig fornøyd med dunjakken til Ticket 2 heaven tidligere, og buksene deres ser også ok ut men de har vi aldri prøv selv. Vurderte dette i år, men likte bedre buksen til Isbjørn of Sweden siden den var litt høyere i livet.

Reima har også både bukser og jakker som ser veldig ok ut, men har dessverre ikke funnet noen butikk her i nærheten som selger todelt til litt større barn.

Vil du ha litt rimeligere klær enn de jeg har nevnt nå så har jeg hørt veldig mye bra om Skogstad!

Skrevet

Vi har hørt mye godt om både Skogstad, Didriksons, HH og Isbjørn.. Så har visst barnas hus et merke som skal være helt ok..

Skal ikke ha todelt selv i år, men har fått tips om når vi skal kjøpe, så er det lurt at buksa går litt oppover slik at den dekker en del av mage og rygg..

Skrevet

Min har Troll, som vi er kjempefornøyde med! Ullfor inni:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...