Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Fikk sms fra mannen om at han blir ekstra sen, så er alene. Det er ikke noe gøy på tv, har ingen uleste bøker liggende, er jo ingen folk på db nesten... what to do?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Å eeer jo så mye å finne på!!! -Lei en film på cdon.no. Du kan jo velge hvillken film som helst!!! -Lei en serie på cdon.no!! -Få dilla på et spill! (kan laste ned sims3 på cdon:p) -Bak en kake -Legg deg tidlig og hør på musikk Jeg hadde ikke hatt noe problem med å underholde meg selv altså!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Takker for tips. Har aldri hørt om cdon.no, og er totalt hjelpeløst på alt annet enn google og db på nett egentlig men kan jo forsøke. Baking og annen matlaging utgår, og jeg liker ikke musikk, men får prøve cdon.no. Eller bli hektet på et spill HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Elsker cdon.no. Må gå der det står ON DEMAND. Der kan du leie film/spill osv rett på dataen! 2247
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Har du Wii? Søk opp noen teite blogger, hehe. Sjekk og sorter bilder/videoer på pcen din, rens den, slett ubrukte program osv. Last ned et nytt program og lær noe nytt!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Stilig! Dette visste jeg ikke om. Takk for tips! HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Som nevnt så har jeg ingen uleste bøker liggende.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #11 Skrevet 29. oktober 2011 kjeder meg å.. min mann jobber kveld og natt så jeg synes kveldene er så lange når man går gravid. Gleder meg til lille kommer så kroppen fungerer igjen og energien er tilbake! Håper du finner på noe koseli å gjøre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå