Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Hjelp!!! jeg trenger ny tannlege. Da min tannlege har valgt å melde seg ut av tannlegeforeningen (ja, de fra Hamar vet sikkert hvem jeg mener!!), så må jeg ha en ny tannlege. Kan dere anbefale en god tannlege i Hamar?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Sisle Eide! Tannlegene i Kvartal 48. Superdyktig og snill dame! Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå