Gå til innhold

Samboeren min mener datteren min er rar, fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun nettopp sa at hun har en hånd hun spiser potetgull med og en hun tar det i fra skålen med! Han sier det er underlig oppførsel? Hun er 6 år, og har en annen far... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, regner med han antyder psykisk syk fordi faren hennes har hatt et par perioder.. Han sier det ikke er normal oppførsel...

HI

Skrevet

Herrejemini for en ting å henge seg oppi. Det er da vel ikke rart i det hele tatt. Det er jo akkurat som om hun tar seg en porsjon med den ene hånden, og da spiser med den andre. Er ikke rart en plass.

Skrevet

Ja, visst alle barn som har slike "rare" uttalelser skulle være psykisk syke hadde det ikke vært mange friske unger gitt ;)

Unger får de rareste ting for seg noen ganger, og hadde et av mine barn sagt noe sånt hadde jeg skrevet det på kontoen for rare, søte og morsomme ting unger sier. Hadde absolutt ikke tenkt psykisk sykdom ihvertfall.

Men når det er sagt, jeg kjenner jo ikke barnet ditt da. Om barnet er veldig spesielt på mange måter kan jo dette være den siste rare tinger som får mannen til å si det han tenker høyt, ungen er merkelig? Jeg vet jo ikke..

Skrevet

Har du spurt han hva han mener egentlig? Kan jo ligge andre ting bak en slik uttalelse.

Er han rar noen ganger når han sitter med en hånd i buksa og den andre på fjernkontrollen?

Skrevet

Absolutt ikke noe unormalt med henne, hun er 6 år, det er alt ;) han mener alt som ikke er voksenoppførsel er enten uakseptabelt eller merkelig... Irriterende!

Skrevet

Hæ? Jeg tar pottis med den ene hånden og spiser med den andre. Jeg visste ikke at det var et tegn på psykisk forstyrrelse. Wow, sier bare jeg. Psykolog neste stopp.

Hvordan legger han i det hele tatt merke til sånt? Og hvorfor henger han seg opp i det? Virker nesten som om han er "ute" etter henne.

Skrevet

Min stedatter sa hun hadde tre mager da hun var seks. En til mat, en til drikke og en til godis og kaker. Er hun underlig da? Skjønte ikke hva som var underlig i det hele tatt, det jenta din sa..... Hva mente han med det egentlig? Har han egne barn?

Skrevet

Hva i alle dager?? Tror muligens det er samboeren din som burde få seg en sjekk! Makan til ufordragelig fyr. Håper virkelig ikke han kommer med slike uttalelser foran datteren din. Stakkars jente som må vokse opp med en slik stefar.

Kommentaren hennes var da helt normal!

Skrevet

Datteren din er en liten jente-det er samboeren din som er rar;)Problem løst!

Skrevet

Herregud, er det mulig å trekke en slik konklusjon av et slikt utsagn! Stakkars barn.

Da må jeg si samboeren din neppe er den smarteste, og at han kan komme til å feilaktig stemple datteren din, noe som fører til at din datter må være langt mer "normal" enn andre hvis hun ikke skal bli stigmatisert av din samboer som mulig psykisk syk.

Skrevet

Jeg ser ikke helt greia jeg da.. Har han sagt at hun er rar eller at hun er psykisk syk? For det er jo litt rart å si... Men det er helt normalt for en 6-åring å gjøre ting voksne oppfatter som rart, så galt er det jo ikke. Men det betyr jo ikke at hun er psykisk syk forde, eller at han er i nærheten av å antyde det....! Sikker på at det ikke er du som er redd for at hun skal ta etter faren sin og er utrolig sensitiv for alle "negative" kommentarer om datteren din?

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Det er helt normal oppførsel og utsagn. Så det er nok heller din samboer som er litt smårar ;)

Skrevet

Mente egentlig samboern din noe virkelig galt med d da? Det var ikke bare et toskete utsagn som han kom med i forbifarten.. Samboern min lirer av seg innimellom merkelig ting han og.. uten å egentlig mene det.. Som f.eks: åå lille raringen.. fordi hun kan finne på å danse uten musikk f.eks.. Ikke helt på nett osv..

Men om han virkelig mener det..,og snakker mye om det er det en helt annen sak... Jeg spiller squash.. slår med ene handa og server med andre.... :P

Skrevet

Da er jeg også rar. Jeg tar potegullet fra skåla med venstrehånda, og holder det der og forsyner meg med høyrehånda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...