Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Mitt jernlager er altfor lavt og jeg har fått beskjed om å ta jerntabletter. Jeg er fryktelig skeptisk til å ta "medisiner" når jeg er gravid. Noen som har tatt jerntabletter og kan anbefale en som ikke har hatt noen skadelig effekt på fosteret?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Ingen av jerntablettene som er farlig for fosteret, men det er stor forskjell på hvor sterke de er. Mange reagerer på de sterkeste og blir harde i magen, det er ikke greit når man er gravid. Jeg brukte disse, de er anbefalt pga sammensetningen av urter. Det maksimerer opptaket i tarmen samtidig som magen reagerer minimalt. Jeg er veldig fornøyd med disse. De har også fått best-i-test noen ganger... http://www.biolifenorge.no/BioBalanseJern.html
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Glemte å si at du kjøper de på helsekosten.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tar Elivit multivitamin :-) Reagerer med kvalme på jerntabletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå