Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Har nylig blitt singel og er både plutselig veldig ensom og litt venneløs. Har et par veldig gode venninner men de er alle i forhold og jobb og har liten tid til meg. For leeeeeenge siden, før jeg ble sammen min eksmann, hadde jeg endel guttekompiser som vi festet med. Kjente dem vel egentlig ikke noe særlig men vi gikk på de samme stedene og treftes derfor regelmessig. Da jeg ble sammen min eks sier det seg selv at kontakten med dem ble brutt, nesten fra en dag til en annen. Dette er over 15 år siden og jeg har ikke sett dem siden. Hvor teit er det å sende en venneforespørsel over FB nå, etter så mange år og uten helt å ane hva de holder på med, om de er i forhold el.l. Blir det bare patetisk, slik jeg føler det? Hvordan ville dere opplevd det...og hvordan tror du en mann ville opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg selv blir veldig glad for vennerforespørseler, så jeg har sendt til noen som jeg likte veldig godt for mange år siden.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 HI Men jeg tenker at det er teit likevel, fordi jeg ville jo aldri ha sendt om jeg ikke var blitt singel.....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 De vet vel ikke at det er derfor. Synes ikke det er teit i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Hi Men bør jeg sende en melding med forespørselen? Eller holder det med den vanlige venneforesp.? Og ikke noe mld med "hei, hvordan går det" osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå