Gå til innhold

Hvor TEIT er egentlig dette???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig blitt singel og er både plutselig veldig ensom og litt venneløs. Har et par veldig gode venninner men de er alle i forhold og jobb og har liten tid til meg.

 

For leeeeeenge siden, før jeg ble sammen min eksmann, hadde jeg endel guttekompiser som vi festet med. Kjente dem vel egentlig ikke noe særlig men vi gikk på de samme stedene og treftes derfor regelmessig. Da jeg ble sammen min eks sier det seg selv at kontakten med dem ble brutt, nesten fra en dag til en annen.

 

Dette er over 15 år siden og jeg har ikke sett dem siden.

 

Hvor teit er det å sende en venneforespørsel over FB nå, etter så mange år og uten helt å ane hva de holder på med, om de er i forhold el.l. Blir det bare patetisk, slik jeg føler det?

 

Hvordan ville dere opplevd det...og hvordan tror du en mann ville opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv blir veldig glad for vennerforespørseler, så jeg har sendt til noen som jeg likte veldig godt for mange år siden.

Skrevet

HI

Men jeg tenker at det er teit likevel, fordi jeg ville jo aldri ha sendt om jeg ikke var blitt singel.....

Skrevet

De vet vel ikke at det er derfor. Synes ikke det er teit i det hele tatt.

Skrevet

do it! du har ikke noe å tape:)

Skrevet

Hi

Men bør jeg sende en melding med forespørselen? Eller holder det med den vanlige venneforesp.? Og ikke noe mld med "hei, hvordan går det" osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...