Gå til innhold

Halloween og knask eller knep runden !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk av 4 bedårende småtroll her på rundt 2-5/6 år. Toåringen var verdens søteste lille tiger!! Klarte ikke la være å gi de godteri. Syns foreldrene som var med de også var utrolig kule foreldre som hadde kledd seg ut og fulgte barna rundt på runden!

Jeg gir blaffen i om det er den 31. ungene EGENTLIG skal komme hit. De var søte uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mye kule foreldre det som ikke holder seg til rett dag og ringer på for å tigge lørdagsgodt til ungene sine.

Skrevet

Gir blanke i om de kommer på feil dag. Det har vært tradisjon i 10 år med Halloween, og det er ikke alle som "følger reglene" enda.

Får bare regne med det blir sånn i 5 år til før de innfinner seg.

Hva med ungdommen som kler seg ut og drikker i dag da? "smart" pga det er lørdag eller "feil" pga det ikke er Halloween i dag?

Hvordan gjør man det med St. Hans feiringa? Mange som feirer i nærmeste helga i stedet for å feire på St.Hans aften!

Skrevet

Her har naboene lært. De kommer ikke før 31/10.

Jeg lager til mye og feirer, men ikke andre dager enn 31/10.

De kan være så søte de vil, men de feirer ikke halloween om de kler seg ut og går andre dager enn 31//10. Jeg har ikke noe klart før mandag i år.....

Skrevet

Spiller ingen rolle for min del, syns de var søte uansett.

Høflige var de også og sa tusen takk. Så jeg angrer ikke hvertfall =)

Syns egentlig det er bedre at ungene får "sukkerrushet" en lørdag i stedet for på en ukedag.

HI

Skrevet

Er da bedre de går i dag vel? Mandag er det jo skoledag dagen etter også.. Er jo ikke verre enn å ha litt snop liggende da! Skjønner ikke at folk skal være så vanskelige!

Du er heldig som fikk en gjeng skumle barn på besøk hi! ;D

Skrevet

Så enig 21:17 =D

Folk som henger seg så opp i tradisjoner føler jeg er firkantet. Ingen mulighet for "slækk".

Er det virkelig SÅ gøy å kjøpe masse klær og utstyr for 1-en-EN dag! Og så mye styr for denne ene dagen? Bedre at det blir "dratt litt utover" så man ikke bruker penger "unødvendig"

3 skumle og en kjempesøt tigergutt! Hvem som helst hadde fått mammahjertet smeltet.

Og jeg er ikke mamma enda engang!! (baby på vei :P)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...