Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Fikk besøk av 4 bedårende småtroll her på rundt 2-5/6 år. Toåringen var verdens søteste lille tiger!! Klarte ikke la være å gi de godteri. Syns foreldrene som var med de også var utrolig kule foreldre som hadde kledd seg ut og fulgte barna rundt på runden! Jeg gir blaffen i om det er den 31. ungene EGENTLIG skal komme hit. De var søte uansett!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Ikke mye kule foreldre det som ikke holder seg til rett dag og ringer på for å tigge lørdagsgodt til ungene sine.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Gir blanke i om de kommer på feil dag. Det har vært tradisjon i 10 år med Halloween, og det er ikke alle som "følger reglene" enda. Får bare regne med det blir sånn i 5 år til før de innfinner seg. Hva med ungdommen som kler seg ut og drikker i dag da? "smart" pga det er lørdag eller "feil" pga det ikke er Halloween i dag? Hvordan gjør man det med St. Hans feiringa? Mange som feirer i nærmeste helga i stedet for å feire på St.Hans aften!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Her har naboene lært. De kommer ikke før 31/10. Jeg lager til mye og feirer, men ikke andre dager enn 31/10. De kan være så søte de vil, men de feirer ikke halloween om de kler seg ut og går andre dager enn 31//10. Jeg har ikke noe klart før mandag i år.....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Spiller ingen rolle for min del, syns de var søte uansett. Høflige var de også og sa tusen takk. Så jeg angrer ikke hvertfall =) Syns egentlig det er bedre at ungene får "sukkerrushet" en lørdag i stedet for på en ukedag. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Er da bedre de går i dag vel? Mandag er det jo skoledag dagen etter også.. Er jo ikke verre enn å ha litt snop liggende da! Skjønner ikke at folk skal være så vanskelige! Du er heldig som fikk en gjeng skumle barn på besøk hi! ;D
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Så enig 21:17 =D Folk som henger seg så opp i tradisjoner føler jeg er firkantet. Ingen mulighet for "slækk". Er det virkelig SÅ gøy å kjøpe masse klær og utstyr for 1-en-EN dag! Og så mye styr for denne ene dagen? Bedre at det blir "dratt litt utover" så man ikke bruker penger "unødvendig" 3 skumle og en kjempesøt tigergutt! Hvem som helst hadde fått mammahjertet smeltet. Og jeg er ikke mamma enda engang!! (baby på vei ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå