Gå til innhold

Jøss, sinnasnekkern var ganske ille ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg måtte se reprisen av Sinnasnekkern for det var så mye snakk om den episoden her.

Og seriøst er det mulig???????

Skjønner nå hvorfor folk reagerte så sterkt!!

La hun 17 åringen bo sånn?? stakkars unger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De visste at filmteamet kom og de gadd ikke rydde! Og det er et oppussingsprogram, ikke Ekstrem renhold!

Håper noen ansvarlige personer såg programmet og sjekker opp hvordan de små barna har det i det rottereiret! Det er nok mer enn yttergang og jenterom som trenger en runde med søppelsekk og skurekost der!

Skremmende at folk bor sånn i dagens Norge!

Skrevet

Ser det slev nå. SERRIØST sier jeg bare... Hvor har barnevern og dyrevern vært henner???

Og den late sugga på 17 kunne fiiint ha ryddet rommet sitt selv!

Skrevet

Så ut som det var en del drit fra resten og huset hos henne da, men ja hun kunne jo ha begynt. Og hvertfall lagt laken på sengen sin!!

Det er helt sykt at noen sover rett på madrassen sånn, æsj!!

Hun mora bare "nei det lukter ikke her i huset" Hallo med såååå mange dyr MÅ det stinke. Tviler på de skifter på de dyra annehver dag for å si det sånn.

HI

Skrevet

Synes det var enda verre med dem som var med for noen uker siden, de hadde en baby og toalettet kan ikke ha vært vasket på 6 mnd. Badet så bomba ut og ekstremt bedritt. Der burde virkelig BV vært inne i bildet. Foreldrene fikk i oppdrag og spre ut en jordhaug, men satt bare og røkte. Hadde aldri latt mine unger besøke dem.

Skrevet

Synd de ikke drar tilbake etter 6 mnd og ser om de klarer å holde det rent.

Skrevet

Går det an å se repriser på nett tro?

Uten å betale..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...