Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Er så spent på om det blir jobb på samboeren min! Han har vært på 2 intervju som gikk særdeles bra. Blir han tilbudt jobb? Og ser dere om det blir flytting ? 14.06.77 er fødselsdatoen hans Tusen takk til dere som tar dere tid:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Han får jobben, og ja det ser ut som dere kommer til å skifte bolig ganske raskt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Er det noe du gjetter på nå, eller driver du med spåing seriøst? Den ene jobben er innenlands, den andre utenlands..Hvilken en blir det?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Vanskelig å se i kortene, men det virker som om dere skal reise utenlands i alle fall, usikker på om det gjelder flyttingen. Spår i tarot.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Ser du noe annet i kortene dine da? kan ta med at min fødselsdato er 120978 Tusen takk for at du tar deg tid:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Mannen din er en flott kar, trygg, pålitelig og lojal. Dere vil få en økonomisk vekst, som skjer gradvis, mest sannsynlig fordi han får ny jobb. Dette viser seg i flere kort, dere får/har økonomisk trygghet, og på jobb oppleves fullt fortjent fremgang i ansvar og makt. Om dere skal kjøpe eller selge bolig, vil det være gunstig nå, og dere kan komme til å tjene mer penger på det, enn dere regner med. Du/dere er fylt av nytt håp om fremtiden, og en ny form for tillit vokser fram mellom dere. Ser ut som dere har et godt avbalansert partnerskap og et bra samliv også seksuelt. Er det mulig dere skal flytte ut på landet, eller kjenner en av dere en trang til å være mer i takt med naturen? Alle kortene jeg har fått opp er veldig positive og det virker som om alt ligger til rette for skifte av jobb, bytte av bolig og et godt forhold mellom dere. Store muligheter til å vokse både kreativt og økonomisk(ingen stor rikdom, men nok til at endene møtes og litt til), og jeg vil si at trygghet er den røde tråden som går gjennom alle kortene(noe som av og til kan være vanskelig å finne, men her lyste det rødt på langan lei..) PS. Jeg spår kun på hobbybasis, så ikke ta denne "spåingen" min så veldig seriøst!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Åhhh..nå ble jeg glad altså Det er mulgi vi skal flytte utenlands, alt kommer helt an på om han får tilbud om den jobben. Blir det slik er det mulig vi da selger boligen vår her hjemme. Men alt er veldig usikkert enda. Vet ikke helt hva vi skal gjøre. Fikk du opp noe flere barn og giftemål snart da?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Trakk et kort nå, for å sjekke om barn og giftemål.. Fikk opp Keiserinnen, et kort som står for svangerskap og fødsel, du er fruktbar og lett mottagelig, så et barn er jo en mulighet.. Dessverre ser jeg ikke noen bryllupsplaner med det aller første i alle fall..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Dere er ikke gifte nei? Fikk nemlig en følelser av at dere "bare" er samboere.. Har dere et barn sammen, og du en jente fra før? (har ikke kort, bare en følelse)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Ok.. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid:) Så får vi vite om noen få dager om du fikk rett angående jobben:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #11 Skrevet 29. oktober 2011 Vi er bare samboere.. Vi har et barn sammen og jeg har et barn fra før..men en gutt, ikke jente;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #12 Skrevet 29. oktober 2011 Åkei, så et barn i bakgrunnen skjønner du, og trodde det var ei jente.. Beklager! Men har dere en gutt sammen da, på¨17-18 måneder?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #13 Skrevet 29. oktober 2011 Vi har en gutt sammen og han er 2 år:) Er du den samme som har svart på de andre spørsmålene eller er du en "ny" som spår uten kort?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #14 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg spår ikke, jeg fikk bare opp et bilde av en gutt som sto i hvit body med noe print på og en blå strømpebukse, rød i kinnene og litt småsnørrete..hehe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #15 Skrevet 29. oktober 2011 Han hadde på seg blå strømpebukse i dag og er snørrete;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #16 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg vil gjerne bli spådd .Hvisdu har lyst til å se på meg.Lurer på kjærlighetslivet.Ser du noen mann.Lurer også på helsa mi fremover og jobb?Noen flere barn i sikte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå