Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Vi har i mange år forsøkt å få flere barn, det nærmer seg vel fire år nå, og jeg er så lei av å være prøver. Kjenner det sliter på meg både fysisk og psykisk, jeg blir oppfarende og vanskelig å ha i hus, trøtt og sliten og umotivert. Vi har allerede en datter som snart blir elleve år, og jeg begynner å føle på at det kanskje er nok med henne, at vi heller kan vie all vår oppmerksomhet og ressurser på henne, i tillegg til at vi kan reise og oppleve ting, bare vi tre. Når jeg tenker på å slutte å være "prøver" så føler jeg en fred, det kjennes så godt å bare slå seg til ro med at det holder med en... Deres tanker om dette?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Dette er det kun du som vet om du kan leve med. Jeg ville absolutt ha to barn så jeg hadde ikke gitt meg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har slått meg til ro med at det blir "bare" et barn på meg. Jeg er skilt og jeg er 37 år. Flere barn er urealistisk for meg, tenker jeg, og slår meg til ro med det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg kan fint leve med å ha "bare" et barn, ikke noe problem i det hele tatt, problemet er at jeg skulle ønske at datteren vår kunne fått søsken, men jeg tror ikke hun lider noen nød som enebarn! Mannen min ønsker seg flere barn, og det er vel mest for hans skyld vi har prøvd så lenge som vi har.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg tenker at det er ikke bare bare å ha et barn, tenk så utrolig heldige vi er som i det hele tatt har barn! HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Hva mener mannen din? Er han klar for å slutte å prøve?.. Hva om dere slutter å være prøvere, slutter å sjekke eggløsninger og slutter å håpe og ta tester.. Bare være fornøyd med det du har og ikke stresse mere med det. Skjønner godt at det må være veldig frustrerende i lengden. Om dere slutter å prøve, men dropper prevensjon.. Klarer å få det ut av hodet og la det som skje det skjer.. Enten får dere til en eller annen gang, eller så blir det bare dattera deres.. Men sikkert fryktelig vanskelig å ikke tenke på det, hvis man fortsetter med sex uten prevensjon
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg føler at om vi fortsetter uten prevensjon, så er vi prøvere som lever på en "løgn".. Mannen min håper jo at vi skal få det til da, men han sier at det er min beslutning og at han er lykkelig over at vi har fått et barn!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Tja hvorfor ikke? mange som tenker slik og vips er det en ny på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå