Gå til innhold

Hvem er vi her inne da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 24 år fra Sørlandet her! Har en herlig sønn på 3 år med min samboer, og nylig har vi bestemt oss for at vi skal prøve på nr.2...;) (Som mest sannsynlig blir siste.) Jobber i butikk som vikar og trives med det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne 34 år bosatt i Akershus, opprinnelig trønder her. Ufrivillig barnløs på åttende året, jobber som kokk.

Skrevet

Kvinne 34 år fra Lillesand(bor for tiden i Grimstad).Gift med en kjekk og snill mann.Ufrivillig barnløs på femte året.Jobber i butikk:-)

Skrevet

Glad jente på snart 34år. Gift med mannen i mitt liv. To barn. Jobber i barnehage.

Skrevet

Kvinne, 35 år, jobber som saksbeh. i barnevernet. Har en datter og kommer fra Nordland

Skrevet

Jente på 21 fra Arendal, Aust-Agder her. Er gravid med førstemann så får vi se om det blir fler etterhvert ;)

Er samboer med kommende barns far =)

Jobber med distribusjonsområder i avis, men er for tiden sykmeldt =)

Skrevet

Ugift barnløs kvinne på 27 år fra Østlandet her.

Kom tilfeldigvis over Anonymforum en dag jeg søkte på et eller annet, og ble fascinert og underholdt til de grader av alle diskusjonene her inne:)

Tilslutt måtte jeg bare bli med på moroa.

Har jobbet med barn tidligere, men har aldri ønsket selv. Kan heller ikke få barn, og aksepterer livet som det er!

Skrevet

Jente på 32 år, bor i Bergen. To barn på 3 og 2 år, og en som kommer i desember. Jobber i helsevesenet.

Skrevet

Jeg er 29 år. Gift og gravid med førstemann. Jobber i blomsterbutikk og er fra Aust-Agder.

Skrevet

Jeg er en 30 år gammel bergenser som er gift, har fire barn i alderen 2 -9 år, og er lærer. Er definitivt ferdig med barneproduksjonen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...