Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Er det noen som vet om man kan plukke selene fra setet helt UT? Jeg tenkte jeg skulle sette inn den bilstol vinterposen, men da må man jo ta ut selene, for så å tre de inn på nytt. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Ja det går an, i allefall på vårt sete. Bare litt kronglete å få det til.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 har akkurat gjort det, var ikke noe problem i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå