Gå til innhold

Tips til 1års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en jente som snart er et år. Har dere noen forslag til gave? Egentlig trenger hun vel ikke noe, men har jo lyst til å gi noe likevel. Vi har to gutter fra før så det er rimelig fullt med duplo, togbaner og biler. Hva er det jenter mellom 1 og 2 år kan like?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gav stor seng i 1-årsgave til våre to. Ellers vil vel alle jenter elske en egen kjøkkenkrok:)

Skrevet

Eg har litt lyst å gje ein slik i 1 års presang til snuppa vår, men dei er litt dyre..

http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=82&prodid=4695

ellers er nok ikkje leikekjøken dumt heller, om de ikkje har det frå før. Me kjøpte Ikea sitt til jul i fjor, som fellespresang til han som då var 1,5 år og veslejenta. Det er stadig i bruk, både av våre to og besøkande. Det er visst kjekt å putte inn og ta ting ut av skapa, noko mor ikkje tillet på det ordentlige kjøkenet :)

Ikea kjøkenet er solid, og dei sel og ein heil del utstyr som ein kan supplere med etter kvart.

Skrevet

Takk for svar. Kjøkkenkrok er egentlig en veldig god ide. Vi har en Briokomfyr fra før, men det er litt lite som "krok". Ellers var wheeley bug veldig kule. Vi har gåvogn fra før, men denne er lo litt mer. Jeg må tenke litt, og kikke litt på kjøkken tenker jeg.

Noen flere med tips?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...