Gå til innhold

Foretrekker halowen fremfor julebukk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra den generasjonen som leste donald og drømte om å feire dette.

Julebukk syns jeg er lite kreativt da alle er nissebarn. I tilleg er det så travelt i julen i min familie. Virker som mange her inne ikke har hørt om juleskokk, men det er altså de rampestrekkene julebokken gjør når du ikke er hjemme. Nå syns jeg ikke rampestreker er nødvendig, men majones på døren i 20 minus er ikke gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er supert med Halloween. Det er nå og det er lenge siden noe morsomt skjedde for unger, det er også noen mnd til jul. Julebukk er midt i jula, da er folk opptatt. Bedre at man sprer sånne morsomheter gjennom året. Nå på senhøsten er det Halloween, eller allehelgensaften som det tross alt heter på norsk, der vi skal feire markens grøde og høsten, så er det karneval i februar en gang. Vi har ikke mange sånne tradisjonene i Norge -- supert å kunne legge til en - som Halloween.

Skrevet

da trur eg deres julebukker har blitt opplært meget meget mege feil.. lite kreativt???????????????????? what, man kan kle seg som man vil og INGEN gjør rampestreker, hva slag drittunger er det dere har da... julebukker er koslige som synger koslige julesanger, får julesnop oscv og går videre... og det er ikkje midt i jule, det er 13 dag jul alltså 6 januar.. sååå ser ikkje helt problemet ditt... og alt i jule skal være koslig og hyggelig... er sterkt i mot hallowen, tull og tøys... men søte små julebukker er jo herlige..

Skrevet

Bla bla bla bla bla og bare små bokstaver bla bla bla masse skrivefeil bla bla bla.

Skrevet

Halloween er dødens dag. Synes ikke noe om at barn skal markere en slik dag, eller at de skal få godteri uten å gjøre noe for det. Og gjøre hærverk hvis de ikke får!!!

Hvorfor skal barna gå rundt som djevler og skjeletter. Hva er kult med det?

Jeg vokste opp med julebukk. Da sang man i hvert fall. Nisser er tross alt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...