Gå til innhold

Haukeland sykehus igjen..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er ekstreme der...., men jeg skjønner ikke hvorfor de i denne artikkelen vil til thailand for å føde... mye kortere vei til voss... der er veien til ks mye kortere...

Skrevet

Fælt å lese dette her.....Vi hadde en nærmest identisk fødsel, bare at vårt barn overlevde med et nødskrik. Hodet satt fast, ble dradd ut med tang, skulderen satt fast, herjet evig lenge før de bare rykket henne ut, pustet ikke i begynnelsen, og når de fikk pusten igang var den veldig svak og ujevn. Rett på Barneklinikken i kuvøse, der fikk hun oksygen, antibiotika og smertestillende. Hun blødde fra høyre øret, hadde skallebrudd, høyre skulder kunne hun ikke røre, og skrek som besatt hvis noe kom borti den. Øynene gikk i hver sin vinkel, halve ansiktet var lammet og hun slet fælt med pusten. Barnelegen på Barneklinikken sa rett ut at alle skadene hennes skyldes feil hos KK, barnet skulle selvsagt vært tatt med keisersnitt, hun skulle aldri vært forløst vaginalt. Men ingen ville høre på oss når vi prøvde å si at barnet var stort, og at de måtte sjekke at det i det hele tatt var mulig før vi satte igang... Jeg ville svært gjerne føde vaginalt, har skrekk for nåler og kniver, men når det gjelder barnet mitt, hadde jeg akseptert all verdens kniver og nåler om det hadde gjort henne frisk den dag i dag... KK er en massiv maskin, og som pasient er du knapt nok en maur, og like lite betydningsfull..

Skrevet

Helt fryktelig å lese. Jeg er ikke fan av keisersnitt uten at det er nødvendig, men her var det jo helt tydelig det. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor de i slike situasjoner tvilholder på det "naturlige". Stakkars folk,

Håper det går bra med jenten din nå 14:06.

Skrevet

Haukeland er og blir en farlig institusjon å legge seg inn på, uansett avdeling.

Skrevet

Jaja, KK igjen. Dessverre er det ikke så uvanlig at skulderen sitter fast som overlegen sier, bare at det ikke alltid blir så store konsekvenser.

Jeg hadde aldri født på KK.

Skrevet

Helt forkastelig! Skjønner ikke hvorfor barnet satt fast...

Ehh, neivel! Det kan jeg helt uten noen form for utdannelse gjette at hadde med størrelsen å gjøre!

Skrevet

Huff, får helt vondt i meg når det beskrives hvordan de river og sliter i ungen får å få denne ut! Herregud, håper alt går bra under fødsel nå da jeg skal føde om en uke.. Skjønt jeg tør ikke helt stole på det. Synes mange tilbakemeldinger fra kk tyder på at de har dårlig hørsel der oppe. Jeg vet best og den fødende kan bare holde kjeft.. Skremmende arroganse spør du meg.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...