Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Skal på sykehuset i november og gjøre det Hvor lenge var dere innlagt, hvordan er det med sykemelding? .
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Om du får det dekket av det offentlige får du sykemelding, betaler du selv og får det gjort privat må du ta ut ferie/avspasering/ulønnet fri... Det gjøres vanligvis som dagkirurgi såvidt jeg vet..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg får det offentlig. Men hvor lenge må jeg regne med å være borte fra jobben ?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Det er vanlig å være sykemeldt i ca 4 uker. Denne nettsiden er veldig fin, masse informasjon og folk som deler sine erfaringer. http://www.bukplastikk.com/
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Det varierer hvor lenge du bli sykemeldt. kommer ann på hvor omfattende inngrepet ditt er. To på jobben min har gjort dette og den ene ble sykemeldt i 4 uker og den andre i 8 uker.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 Kommer foresten også ann på hvilken jobb du har. Det er forskjell på en kontorjobb og en tung fysisk jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå