Gå til innhold

Raclette hva bruker dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant min nedstøvet på øverste hylle da jeg rydda på vaskerommet her en dag.. tenkte jeg skulle kaste den rett og slett.. :P

Skrevet

Spiste en del raclette for 15-20 år siden :) Har et raclettejern i boden uåpnet som jeg stadig tenker jeg skal ta i bruk, men det blir aldri noe... Men det er jo kjempegodt!

 

Vi hadde alltid litt forskjellig ost, ferdigkokte poteter (gjerne rester) som vi stekte, sopp, paprika, purre, eple brukte noen, skinke.. Ja.. hva mer... Husker ikke lenger jeg...

Skrevet

kyllingfilet

oksebiff

svin

racletteost

 

pomefritt...(ferdigstekt i ovnen)

pannekakerøre til de små.

salat ved siden av

potetgulldipp, og dressing av rømme/gressløk/sukker.

 

Spiser det ikke så ofte lengre nå som min nye mann syns det blir så mye matos i hele stua.. (orker ikke gnålet hans om det...)

Skrevet

Jeg lager det veldig kjedelig i forhold til dere. Ble introdusert for det når jeg bodde i Frankrike, og der er de ganske ensrettet på Racletten, i alle fall i den regionen jeg bodde.

 

Kokte poteter som varmes på platen, Raclette-ost til skuffene og pickles og spekemat som tilbehør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...