Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg fant min nedstøvet på øverste hylle da jeg rydda på vaskerommet her en dag.. tenkte jeg skulle kaste den rett og slett..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Spiste en del raclette for 15-20 år siden Har et raclettejern i boden uåpnet som jeg stadig tenker jeg skal ta i bruk, men det blir aldri noe... Men det er jo kjempegodt! Vi hadde alltid litt forskjellig ost, ferdigkokte poteter (gjerne rester) som vi stekte, sopp, paprika, purre, eple brukte noen, skinke.. Ja.. hva mer... Husker ikke lenger jeg...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 kyllingfilet oksebiff svin racletteost pomefritt...(ferdigstekt i ovnen) pannekakerøre til de små. salat ved siden av potetgulldipp, og dressing av rømme/gressløk/sukker. Spiser det ikke så ofte lengre nå som min nye mann syns det blir så mye matos i hele stua.. (orker ikke gnålet hans om det...)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lager det veldig kjedelig i forhold til dere. Ble introdusert for det når jeg bodde i Frankrike, og der er de ganske ensrettet på Racletten, i alle fall i den regionen jeg bodde. Kokte poteter som varmes på platen, Raclette-ost til skuffene og pickles og spekemat som tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå