Gå til innhold

Dere som ikke ammer på kafe, hvor ammer dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av annet innlegg her.. Jeg har ammet to barn, men har aldri sett et ammerom. Det finnes selvfølgelig stellerom, men der har jeg aldri sett noen stol. Som regel er det sammen med handicaptoalettet. Sitter dere på doen da eller? (Som er uaktuelt for meg!) Står dere å ammer? Jeg ammer på kafe, men jeg er helt sikker på at jeg aldri har vist noe pupp. Jeg synes også det er ekkelt når mødre drar frem puppen uten tanke på omverdenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ammer ikke i offentligheten. Jeg klarer det ikke..baby "kaver" og jeg stresser med å ikke vise noe pupp. Så dette har jeg gitt opp. Jeg gir flaske når jeg er ute i store folkemengder...

Skrevet

De første ukene da babyen måtte ammes ofte var jeg hjemme. Synes små babyer ikke behøver så mye lyd og synsinntrykk som de får hvis de stadig er med på cafè. Da babyen ble litt størrre gikk jeg på cafè når han skulle sove, evt på kvelden uten barn. Litt større babyer har ofte ganske faste måltidstider, da er det ikke så vanskelig å planlegge litt.

Skrevet

Jeg ammer ute.. Jeg setter mitt barns sult fremfor hva andre mener!

Men jeg skjuler jo brystet så godt jeg kan ;)

Skrevet

Ammerom/stellerom (det har de her), toalett, ammer før og etter tur. Liker ikke amme offentlig og gikk ofte inn på et annet rom hjemme hos andre. Har svære pupper og vansker med å amme, så puppen ble veldig synlig. Måtte jeg amme offentlig, la jeg gulpeklut over puppen og munnen til baby. Jeg GRUER meg til å amme nestemann.

Skrevet

Det der blir ikke helt korrekt. Du setter babyen sult og din rett til å bevege deg hvor du vil, foran alt. Jeg har ingen problemer med at andre ammer, men jeg syns man kan gjøre det diskret.

Skrevet

Kjøp deg boobs ammetopper da vel! Der synes puppen omtrent ikke.

Jeg har ammet på de utroligste steder (er ingen kafegjenger). Hadde kolikkunge og det eneste som fikk stoppet gråten var pupp. Har til og med sittet på en pall inne i en butikk...... Har aldri fått noen kommentarer på dette da jeg prøver å være så diskret som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...