Gå til innhold

Den beste tvillingvogna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid m tvillinger og trenger tips. Må kjøpe brukt. Mine kriterier: lett å trille, lett å slå sammen og putte inn i bilen, ikke altfor bred slik at man kommer inn i de fleste butikker. Helst mulighet for at sportsvogna vender mot meg. Forslag mottas med takk:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Edemuli
Skrevet

Ikke TFK. Alt for mange glidelåser på sportsvogna når de skal sitte/ligge. Den er også veldig tung. Håndbremsen er et pluss da.

Skrevet

Har tfk til forrige barn og er enig ndg de glidelåsene. Men nå har han aldri sovet særlig mye på dagtid etter at han bytta til sportsvogn, så det gikk greit.

OTH? Har hørt mye skryt, men minus at bagene lett blir små. Men nå skal jeg ha barn i mai(evt før), så regner med å bytte til sportsvogn før vinteren. Dvs trenger ikke plass til dunposer etc?

Emmaljunga? Stor og bred?

Håper på flere innspill!

Skrevet

Har tfk til forrige barn og er enig ndg de glidelåsene. Men nå har han aldri sovet særlig mye på dagtid etter at han bytta til sportsvogn, så det gikk greit.

OTH? Har hørt mye skryt, men minus at bagene lett blir små. Men nå skal jeg ha barn i mai(evt før), så regner med å bytte til sportsvogn før vinteren. Dvs trenger ikke plass til dunposer etc?

Emmaljunga? Stor og bred?

Håper på flere innspill!

Skrevet

Jeg har selv TFK vogna og er superfornøyd med den.

eneste tvillingvogn med håndbrems.

¨store¨bagger i for hold til mange andre tvillingvogner. jentene mine er nå 4,5 mnd (7 kg) og de bruker fremdeles hardbaggene.

har dessverre ikke noe erfaring med sportsdelen ennå.

 

tror veldig få av tvilling vognene har sportsvogna vendt mot deg, tror ikke det er noen!!

 

Lykke til

Skrevet

Hei!

 

Jeg er også veldig fornøyd med TFK, har tvillingjenter på 4,5 mnd som bruker hard-bager fortsatt. Fordeler er håndbrems, samt at vogna er relativt smal og bagene store. Ulempe er at vogna er tung ( men det er vel de fleste tvillingvogner) og at kurven under er litt liten.Jeg kjøpte handlenett til tvillingvogn, så da fungerer det bra likevel.

 

Vurderte lenge å kjøpe Teutonia Team Cosmo, den har vendbar sittedel.

 

Lykke til!

Skrevet

Vi har Mountain buggy duo / OTH vogna, og er kjempe fornøyde :) Vi brukte baggene i 6 mnd, uten problem! Den er lett, og ikke alt for bred, og har stor kurv under! Ikke håndbrems, men det har jeg aldri savnet heller. Hvis du bestemmer deg for den vogna, så si ifra, jeg har pent brukte 2010 modell bagger i fargen svart, som selges for en billig penge :)

 

Lykke til!

 

Skrevet

Skulle selvfølgelig ikke vært signert med anonym!

Skrevet

Takk for det, men er bare 9+5 uker og må nok vente til med selve innkjøpene, driver med tidlig research. Men mye taler for OTH altså :-)

  • 4 uker senere...
Skrevet

Teutonia Alu s4 (tror det er den gamlere modellen enn team cosmo) har også vendbar sittedel, brems og alt det andre. Bruker min enda, 8 mnder gamle gutter. Tok ut bagene ved ca 6 måneder, ikke pga dårlig plass men fordi de ville sitte.

 

Som Carlis sier - lykke til, det er en jungel der ute! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...