Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Akk! Samboer sover alltid så godt uansett, så er ikke overrasket over at han ikke våkner når tlf ringer, så 2 gangen prøvde jeg vekke han. Men han snudde seg bare vekk å dreit i hele tlf. DA burde idioten i andre enden gitt seg eller? Neida,vi ringer litt til.for all del! 4 ganger rett før 4 om morran. Å denne stokk dumme mannen er en kollega av samboer,så følte ikke for å ta den heller. Men selvom han ikke er helt med i hode sitt så vet han at samboer ikke lenger bor alene å ikke er på fylla hver helg. Liker ikke denne tomsingen fra før å det blir ikke noe bedre.jeg sover dårlig nok fra før.så kan hoppe å drite i å sove mer i allefall! :@ hadde jeg enda trodd det kunne være allvorlig hadde det vært en ting. Men vet så godt at det ikke er det siden de ikke har et sånt kameratforhold eller hva jeg skal si. Det BØR helst ikke skje når guttungen har kommet, da rabler det for meg tror jeg synes egentlig det er litt respektløst å holde på sånn.går ann å bruke hue vel? :s
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Hva med å skru av lyden på tlf?!? Ingen vits i å lage så mye styr utav en bagatell....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 Hadde skrudd av hele telefonen etter to oppringninger. Av og til sier handlinger mer enn ord.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Hadde ventet spent til kl 07 så ringt opp igjen... Hvis han hadde tatt telefonen hadde jeg spurt hvem dette var, for så å legge ut med høy singrende stemme om hvor utrolig rart at du hadde tatt feil telefon uten å tenke deg om...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Æh... Hvorfor står ikke telefonen på lydløs om natta? Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #6 Skrevet 29. oktober 2011 har alltidtlf på lydløs når det er helg jeg da,hender jo noen blir pratesyke litt utpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå