Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12.... Syntes det var mange jeg, men da var dt vist ikke så ille ;)

Skrevet

Eller 1,5, for den første var jeg ikke med på sakene i det hele tatt... Pinlig affære når jeg tenker etter.

Skrevet

Det er kanskje vel så greit å vite hvor gamle folk er..

Om man har hatt 10 før fylte 18 eller om man har hatt 10 og er 40 år..

Eller?

14 frem til jeg var 21.. Skulle gjerne strøket 10 av dem. UFF!

Skrevet

20-30 kanskje, vet faktisk ikke helt... I en periode fra 15- 21... Grusomt når jeg tenker på det, for en billig liten tøs jeg var :(

Men nå har jeg hatt en mann i 11 år da :)

32 år.

Skrevet

Har ikke det eksakte tallet, men det ligger på rundt 30 og høyere blir det ikke så lenge jeg og mannen holder sammen såklart. Jeg er forøvrig 25år og synes selv jeg var ganske løs på et tidspunkt.

Skrevet

37, er 23 år og hatt samme mann ved min side siden jeg var 21 år..Så 36 fra jeg var 15-21.. Er ille, men hadde dårlig syn på meg selv etter voldtekt, og lot menn "bruk meg", siden jeg var null verdt. Min nåværende samboer viste meg hvor verdig jeg egentlig er <3

Skrevet

10 stk.. i løpet av 10 år..

Jeg er 34 år.. jepp, jeg var 24 da jeg debuterte.. :)

Skrevet

Jeg synes det er helt grusomt å se jenter omtale seg selv som "tøser" og "billige"' fordi de liksom har hatt sex med "for mange".

Herregud, holder det ikke at menn er dobbeltmoralske? Selv om de skriker "hore" til oss mens de selv slår seg på brystet over sin siste erobring, så trenger vel ikke vi å synke så dypt? Bør ikke vi kvinner heller gå sammen om å bekjempe sånne holdninger?

Så lenge sexen var frivillig, hva er problemet?

Skrevet

1, han jeg nå er gift med. Ikke av prinsipp, men det bare ble sånn. Debuterte 20 år gammel. Vi var hverandres første, synes det er litt fint å tenke på også:)

Skrevet

Hvis jeg bare regner med fullbyrdete samleier, er tallet 84. Regner jeg også med andre seksuelle handlinger, er jeg oppe i tresifra.

Er 32 år, tallene har vært uforandret de to siste årene.

Skrevet

mellom 25 og 30 fra jeg var 14-22 år... for mange one night stands opp gjennom...

Skrevet

Jeg har ingen anelse. Jeg husker jeg og en venninne forsøkte å telle hvor mange hver av oss hadde for ca 10 år siden. Da var det mellom 30 og 35. Men det har rennt mye vann i havet siden da. Tipper ett sted mellom 60 og 70. Og jeg var altså singel frem til for snart 4 år siden.

Jeg angrer kun på en, han var ikke god i hodet desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...