Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 Trenger tips Vil ha hotell med bra service, gode senger, muligheter for god drikke osv osv...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #2 Skrevet 28. oktober 2011 Rica olerud har veldig god mat:P men pent er det ikke, ihvertfall ikke på utsiden og sengene har jeg ikke testet ut. Servicen i resturanten og resepsjonen var også god. Ellers er det et stykke fra sentrum. Vil du ha sentrumsnært kanskje Victoria Hotell?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #3 Skrevet 28. oktober 2011 Nja, jeg er ikke kjent. Men ikke noe mer enn 15minutters kjøring fra hotellet og til sentrum, hvertfall. Har hørt rykter om at et av hotellene går under kallenavnet bordell, så det vil jeg ikke ha! Skal sjekke de ut, takk HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Victoria, Astoria eller Scandic. Ikke Rica!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #5 Skrevet 28. oktober 2011 Haha?! Bordell? Faktisk. Nå ble jeg nyskjerrig:) Du må oppdatere hvis du finner ut av dette. Jeg er nabo med Rica:P
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Hvorfor ikke Rica?? Jeg var jo midt i bookinga... :| Bordellet var forøvrig dette vikingsskip-hotellet... HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Er bare Astoria som er ledig den dagen jeg trenger, men det ser jo mye mer løent ut der enn på Rica? HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 Min innfødte samboer sier at det er Astoria som er bordellet:P Jeg ville satsa på Rica, så fint ut inne, selv om det ser ut som et fengsel utenfra:P
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #9 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har ligget på alle sammen. Ikke vikingskiphotellet da, det kan nesten ikke kalles et hotell engang... Maten på rica er god som hun over her sa, men det er maten på alle de andre også. Rica er helt ok, men beliggenheten er ikke bra. Astoria og Victoria ligger midt i byen, Scandic ligger bittelitt utenfor selve sentrumskjernen med noen minutters gange, og du har alt du trenger rett utenfor døra. Rica ligger et stykke unna, og du må alltid kjøre for å komme deg noe sted. Anbefaler Astoria mest, den har en helt fantastisk restaurant!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #10 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har hørt at Victoria er bordellet, fra da horene stod på 8metersplanet og dro dit med kundene sine
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #12 Skrevet 28. oktober 2011 Haha, bestem dere da damer ;o) Er ikke avhengig av å komme meg noe sted, skal dra dit, spise god mat og sove Er det Astoria som man må gå over veien til restauranten? HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #13 Skrevet 28. oktober 2011 Takker for alle svar Jeg må velge mellom Astoria eller Rica.... HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #14 Skrevet 29. oktober 2011 Broren min jobber på Astoria. Er visst veldig fint inne der, og restauranten er i huset og har skikkelig god mat Vikingskip-motellet er nok det som er mest kjent som bordell ja!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #15 Skrevet 29. oktober 2011 SANDIC!!! Glem alle andre hoteller! Rica på Olerud er et høl, både beliggenheten og alt annet... Astoria er bordell, fyll og dårlig!! Hold deg unna alt annet enn scandig hvis du vil ha det hyggelig i hamar, ligger veldig sentralt, du får mye på hotellet og har alt av butikker osv i nærheten... Kos deg
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2011 #16 Skrevet 29. oktober 2011 Rica har grusom beliggenhet. Rett ved en bensisnstasjon og det er ALT. Scandic er et typisk konferansehotell. helt greit, men ikke noe mer. Victoria er greit, men litt nedslitt Astoria er absolutt best. har knallgod mat og god service. da vi giftet oss bodde alle bryllupsgjestene våre her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå