Gå til innhold

ville dere sendt barna dine til folk du ikke stoler på,. ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann vil at sine foreldre skal passe barna her.

jeg ønsker ikke dette. da de ikke kan og oppføre seg som voksne.

de går rundt og prater dritt om alle rundt seg. dette foran barna.

jeg stoler ikke på de. har aldri hatt et bra forhold til de i følge dem.

jeg har hvert meg selv. stille og rolig rundt dem. vanskelig og vite hva man skal si når alle er så hårsåre.

ville du sendt barna dit da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender ikke barna til noen jeg ikke stoler på nei.

Skrevet

Overskriften din gir deg svaret!

Hadde jeg sendt barnet mitt til noen jeg ikke stolte på? Trenger jeg virkelig å svare?

Hadde aldri falt meg inn å la noen passe barnet mitt, som jeg ikke var 110% trygg på

Skrevet

hvordan skal jeg da få mannen til og forstå at jeg ikke stoler på de så han gir seg med og mase

Skrevet

Nei.

Men her føler jeg på en måte jeg ikke skal si noe.... Stoler ikke på barnefar....og dit må barnet på samvær....

Skrevet

Du får si d som det er, du vil ikke sende dem dit fordi du ikke stoler på dem. Begge må være enig i hvem som får passe, og om han er usikker på noen så ville jo du også akseptere d, ikke sant.

Du må si klart ifra for å få han til å slutte å mase. For gir du ham håp så ser han lyset og fortsetter å mase om d.

Ingen vil sende barnet til noen man ikke stoler på, man skal da kunne slappe av og ikke risikere magesår under barnefri;)

Skrevet

Hun er det mest dyrebare jeg har, så nei. Ikke faen. Det får du bare si til mannen din. Dere skal være enige om hvem som skal være barnevakt.

Skrevet

Eg sender sjølvsagt ikkje barna til nokon eg ikkje stolar på at kan ta godt vare på dei. Men eg forsto ikkje heilt kva grunn du har til ikkje å stole på at dei tek vare på barna, sjølv om dei kanskje ikkje er så begeistra for deg. Synes mannen din bør ha litt å seie i denne saka og. Han er vel like oppteken av barnas ve og vel som deg, og kjenner samstundes foreldra betre enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...