Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 min mormor er nesten 80 år. og hun og morfar har nå kjøpt leilighet lengre unna oss. og forventer at både jeg og mamma skal kunne stille opp for henne når hun må på apotektet. eller andre ting. jeg har sagt ifra at jeg ikke har all verden av tid til og hjelpe til. og at jeg ikke kan ha noe fast hjelpe tid på meg. jeg har 2 barn, og en jobb. pluss at mormor bor en time unna oss nå. flytter 30 min lengre unna. mamma er kjempe sint for at de har kjøpt den leiligheten. mamma tok med sine foreldre på visning på en leilighet her jeg og mamma bor, slik at og hjelpe blir lettere. leiligheten de så på her var også 50 meter fra apotek, mat butikk, og alt de trenger. leiligheten lå i 1 etasje. i helgen skal vi egentelig til mormor men jeg har lite lyst til og dra da mormor ringer meg og slenger dritt om mamma. og slenger dritt om alle jeg har rundt meg, tilogmed min mann. og barn. mormor ringer meg for og klage på mamma og hva ho har sagt. mamma ringer meg elelr prater med meg om mormor når vi ser hverandre. de klager på hverandre til meg. jeg vil ikke blande meg og har sagt ifra på en pen måte at dere må nesten prate med hverandre da jeg ikke vil sitte mellom dere. dette hører de ikke etter. mormor forventer at alle skal komme til henne hver eneste lørdag på besøk. så hun kjøper inn mat til 9 stykker. ingen av oss kan dukke opp hver lørdag. mamma og stefar er der anhver helg. mens jeg og min bror er den kansje en gang i måneden. kansje hver 6-7 uke. er det noen måte jeg kan unngå og sitte imellom dem når jeg ikke vil blande meg oppi dette. si ifra har ejg prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå