kinaputten Skrevet 28. oktober 2011 #1 Skrevet 28. oktober 2011 lillemann fikk en i gave idag, hadde ikke ønsket seg en, men fikk en likevel Men nå lurer jeg, er det noen som har erfaring med den? Vil han overleve vinteren med en bare fra cubus eller må vi også ha en dyrere?
Gråsonen Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Den fungerer fint! Har en her til hjemmebruk, er fornøyd.
kinaputten Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2011 takk for svar jenter, da satser vi på at det går bra
jordbærsjokolade Skrevet 28. oktober 2011 #6 Skrevet 28. oktober 2011 Vet du, jenta mi har til og med hatt en fra Bogerud tekstil hun. Tror den kostet 400 kroner og det er faktisk en av de bedre dressene hun har hatt:) Cubus fungerer sikkert kjempefint!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har og hørt at de fra Bogerud er gode! Sønnen min har hatt fra cubus 3 år på rad. Lassie-merket blir visst laget av samme firma som Reima, så det kan jo ikke være så galt Vottene til Lassie er helt suverene!
lille sprelle Skrevet 29. oktober 2011 #8 Skrevet 29. oktober 2011 Vi arvet en slik og brukte like gjerne den som reimaen som vi også hadde arvet. Gikk fint det. De er jo ikke ute i snøen så mange timer i kaldt vær i den alderen!
mammatetogansketette:)) Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 Hehe, signerer... sønnen vår fikk en cubus-dress da han var året, møter nå tredje vinteren med samme dressen!! Varm så det holder, ikke vanntett- men vi har jo regndress til det formålet.. og vi har forholdsvis kalde vintre...super dress som søstra også skal få bruke i minst to vintre!! (har vasket -og vasker den så skjeldent jeg kan da, vil tro vask tærer ekstra på isolasjonen- uten at jeg egentlig vet... Kjøpte en reimadress (på salg, halv pris) til eldstemann, litt stor i år men blir å bruke den litt også i år. Ville ikke valgt bort cubusdressen mot noe annet, har funket helt fint, bruker pengene vi fikk til overs til noe annet istedet ja ))
Tonita Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Min har brukt både vår og vinterdresser fra Cubus. Kvaliteten er veldig bra!
kinaputten Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2011 glad for å høre at cubus duger, da var det jo en fin gave da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå